Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

20/05/10 Ironcat, 5 dies després

Sóc una persona molt afortunada, afortunat gràcies a tots vosaltres, els que em vau animar abans, durant i ara, els que creieu en mi, més enllà de resultats, no sabeu el que m'heu ajudat, cada sms, cada mail, cada comentari al bloc o al facebook, cada trucada, cada copet a l'esquena, cada somriure, feu que els moments no massa bons, siguin una bona estona.
Després de donar-hi voltes i voltes, durant aquest 5 dies, he decidit no tornar a fer cap més Ironman aquest any, el 2011 segur que en cau un, no tinc clar quin, per temes de dates, però l'Ironcat, Lanzarote o el Challenge Calella, vaig decidir de fer-ne un cada any, mai em vaig plantejar de fer-ne dos, si no n'aconseguia un, no vull que es transformi en una necessitat, ni en una llosa, vull que sigui, el que ha estat, una diversió, una prova que em fa tremolar de ganes d'anar-hi, una motivació per entrenar i que quan hi vagi sigui una festa i un repte. A més l'ultrafons, m'agrada molt, m'ho passo pipa, em sento com un peix a l'aigua, entre amics.

Sempre he tingut clar, que prefereixo ser el més dolent en fer moltes disciplines esportives, que bo, només en una.

Ahir tenia tantes ganes de caminar i de córrer, que vaig sortir de casa que era clar i vaig tornar prop de l'1 de la matinada, si em despisto, més que fer el sopar, tinc que fer l'esmorzar,

Ara toca centrar-se en el proper objectiu, que es d'aqui a 9 dies, el dissabte 29, l'Ultra Trail Coll de Nargó, 90 km, amb un desnivell positiu de 3.700 metres, en autosuficiència.


Entrades relacionades:
16/07/10 CBXR'11 vs IRONCAT'1110/01/11 Ironcat 2011

Comentaris