Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

22/07/10 Trail Emmona. Pròleg

L'entrenament està fet, ara toca la part més fàcil i alhora la més difícil, descansar, cuidar-se i esperar que sigui dissabte a les 5 de la tarda, que donin la sortida.
Tinc moltes ganes de fer aquest trail, va ser amor a primera vista, els punts pels quals passarem, pel poc que se, són espectaculars. La distància casi 104 km, amb 10.000 metres de desnivell acumulat, a fer en 24 hores, arribant a una alçada de 1.888 metres, les temperatures de l'estiu, aquest factors per separat, fan molt de respecte i tots junts, fan que sigui un repte dels durs, durs. No les tinc totes de poder-ho aconseguir, aniré a donar-ho tot, dosificat, fregant els temps de tall, però amb l'objectiu principal de passar-ho be, tinc diferents opcions de com fer la cursa, en funció de com em trobi jo i com trobi el terreny, depenent de si hi ha més o menys dificultats tècniques. El fet de no aconseguir-ho no em treu la son, m'ho penso passar pipa.
+ Info Trail Emmona

Entrades relacionades:

25/07/10 Trail Emmona

Comentaris