Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

11/05/10 Només 4 dies per l'Ironcat

L'Ironcat ja es aquí, a la cantonada, a només 4 dies. S'acosta l'hora de la veritat, tant lluny que semblava i no queda res.
Fa dos anys, l'estiu del 2008, quan em voltava l'idea pel cap, no ho tenia clar, pensava nedar 3.800 metres, jo que no faig ni 50 metres seguits al mar, anar en bici 180 km, això ja era més factible, alguna tirada pel carril bici de 210 km ja havia fet, córrer 42.195 metres, en aquell moment ja en duia 4 maratons, esclar sempre per separat, mai havia fet les 3 coses.
Per sort els grans objectius, sempre es poden dividir en molts de petits, aixis ha sigut desde les hores, ja sigui en forma d'entrenaments o de competicións.
En natació vaig començar al febrer del 2009, amb un curset a la piscina municipal, quina paciència que va tenir amb la Clàudia, que a patós, no em guanya massa ningú, al finalitzar el curset, prova de foc, primera travessia al mar, en la triatló de les illes medes, em va encantar, a posterior vaig conèixer el projecte de Neda El Món i juntament amb els d'Esport Empordà, han aconseguit que em senti molt còmode nedant al mar, al novembre del 2009, em vaig apuntar al Club Aquàtic Xaloc, a la secció de Triatló, la decisió més encertada, del 1 de gener a avui, he nedat uns 172.000 metres, 3.800 ja no es tant, hi ha dies que els entrenaments són de 4.200, amb tècnica i canvis de ritme constants, que ens marca el nostre entrenador en Josep Viñolas, també s'ha de dir que en Guillem, que ens controla i assessora en temes tècnics, te una paciència infinita, apart que l'entenc, hi ha gent que en sap molt, però que no sap transmetre, ell si, dels companys d'equip tambè n'he après molt, bons consells, sobretot d'en Jordi González, amb qui compartiré la prova.

Bicicleta de carretera, es l'apartat que menys he treballat, la bici de carretera va arribar a finals de gener, nomes li he fet 1.100 km, aquest any, que juntament a 200 km en btt, fan un total de 1.300 km, penso que es insuficient, en la meva planificació hi surtien entre 2.000 i 2.500 km, però la meva disponibilitat de temps, la meva planificació pel rodatges llargs, ha xocat de ple, contra les inclemències meteorologiques, molta pluja, molt de vent fort i per rematar-ho nevada, tot i aixó no es la part que més en preocupa, per sort de fons en tinc, amb les hores que he rodat per carretera, m'he pogut adaptar a la bici, aniré sense acoples, no he volgut ni provar-ho, feines tinc ha habituar-me a un mitjà nou, que no hi posaré més dificultats.

Córrer, potser es la part que estic més tranquil, entre muntanya i asfalt he fet uns 800 km, aquest any, amb proves d'ultrafons, com els 100 km de Calella, les 24 del Cap de Creus, la Costa Brava Xtrem Running i a més la Marató de Barcelona, la Mitja de Granollers i la Mitja d'Empúries, al fer tirades llargues, m'he quedat amb les sensacions dels últims 40 km, doncs, crec, que serà semblant a quan comenci a córrer després de nedar i de pedalar, durant unes quantes hores. Aquest últim any, he tingut l'ajuda d'en Pere Alsina, que m'ha ajudat molt a millorar en curses de muntanya i en la llarga distància.

Les lesions, tampoc han perdonat, una caiguda tonta que em va fer parar, casi tot el més de desembre del 2009, la tendinitis rotuliana i actualment els genolls, que no acaben de fer net, però ningú va dir que seria fàcil.

Aquest dissabte, a les 7 del matí, quedaran enrere les sessions d'entrenaments, els dubtes, les pors, el patiment, les lesions, per endavant disfrutar , disfrutar i disfrutar, amb l'únic objectiu d'acabar, que no es poc, tinc 15 hores en total per aconseguir complir un somni, passi el que passi, el camí per arribar-hi ha valgut la pena, ha sigut una passada, quan els muscles no puguin més, tiraré amb el cor, que em feu bategar tots els que en un moment o altre m'heu ajudat a arribar a la línia de sortida, gràcies a tots.


Entrades relacionades:
16/07/10 CBXR'11 vs IRONCAT'11 

Comentaris