Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

31/07/10 Travessia Cau de llop

Espectacular la travessia, bona mar, solet, era molt maco veure el rajos del sol dins l'aigua, molts peixos, ben acompanyat, no em estat molta gent, tampoc cal ser molts per divertir-se.
Hi ha hagut diverses opcions, fer el recorregut d'anada, anant fins la platja de Perabeua, uns 3.3350 metres, anada i tornada, que em fet el gir al far de S'Arenella, fent un 5 km, fins i tot 2 que ens acompanyaven en barca, s'han posat el neoprè i han fet la tornada.
Un luxe poder comptar amb la supervisió de 4 caiaquistes i una barca a motor, gràcies amics, sense vosaltres no seria possible,
Pel recorregut total, de 5 km +/-, he invertit 2 hores 5 minuts, amb 20 minuts d'avitullament al mig del mar, quin bon ambient, al meu ritme de travessia, que es situa a 20/21 minuts/quilòmetre amb bona mar, arribant als 23/24 en condicions adverses. la veritat es que em preocupa poc la velocitat, m'agrada anar al meu ritme, per disfrutar de la travessa, l'entorn, els companys, els peixos, el fons marí...
Es curiosa la percepció, al acabar, pensava que el mar estava a bona temperatura i que ho podria haver sense neoprè, al treure-me'l a dins l'aigua, quan he notat la temperatura real, ja he vist que quina sort de portar-lo posat, hi havia un company que no en duia, però es nedador expert, de debò, no com jo, que faig el que puc.
Fotos de l'Eduard Marques.

Comentaris