Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

01/10/10 Ultra Trail Guara Somontano. Moltes gràcies.

Ha costat, però tot te una primera vegada, en la segona edició, de Guara Somontano he abandonat, la decisió ha estat dura, després d'una caiguda, bastant espectacular, al km 29 +/-, al punt del control de Rodellar, al km 43 he abandonat. No podia ni caminar, el dit gros del peu esquerra, s'ha inflat, feia un mal, que em feia saltar llàgrimes a cada pas de la baixada final d'uns 4 km, al moment de deixar-ho, pel fort dolor, he acabat anant amb ambulància a l'hospital de Barbastro, on, després d'una primera exploració, semblava trencat, per sort les radiografies, han dit el contrari, que només es una forta contusió. Moltes gràcies als companys de l'organització i creu roja per les vostres cures i atencions. Gràcies als corredors, que em vau acompanyar fins l'ambulància, els vostres riures i anècdotes, van ser el millor calmant pel dolor.
36 hores després de la caiguda, tinc l'espatlla i el genoll amb dolor, per sort no es res més que el cop. El dit inflat, però un repòs de 7 a 10, de practica esportiva, ho posarà tot al seu lloc.
Quan faig aquestes curses, assumeixo riscos, tot i que sempre espero que no passi res, però el risc zero no existeix.
Tinc la gran sort d'anar amb amics com l'Andreu, en Pere, la Carme i tota la família Alsina, m'he sentit mimat i cuida't com mai, no em cansaré de donar-vos les gràcies amics.


Entrades relacionades:
30/09/10 Ultra Trail Guara Somontano. Pròleg

Comentaris