Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

24/11/10 4 de 100 o més quilòmetres

Em costa de creure, ja en són quatre les curses, de 3 xifres, es a dir de 100 km o més, fetes aquest 2010, en una sola etapa. Ara fa prop d'un any, al decidir que faria la primera de 100 km al març, no les tenia totes, pensava que seria massa per mi, eren 20 voltes de 5 km, tenia dubtes de si la meva ment ho aguantaria bé. Al acabar, em vaig adonar, que tot i lo fet pols que estava, amb agulletes de cavall, durant un parell de dies, es factible fer aquesta distància, evidentment, al meu ritme, sense buscar cap marca, corrent només pel plaer de córrer. No vull ser més ràpid, en tinc prou en arribar més lluny. Després tot va venir rodat,el calendari es posava de la meva banda l'Emmona de 104 al juliol, l'Ulltra Trail 3 Vies Verdes de 142 al setembre i al novembre els 100 de Perpinyà. Al mes de desembre, el dia 18, m'espera, la que desitjo, sigui la meva cinquena cursa de 3 xifres d'enguany, les 24 hores d'atletisme, tot un nou desafiament, córrer 24 hores en un circuit de 400 metres, serà divertit, divertit. El desafiament d'aconseguir 5 curses de 3 xifres, es d'aquells, que no m'han tret el son, però que em fa molta il.lusió de fer, d'aquells que porten molta planificació i molta logísitca al darrera, d'aquells que no expliques a massa gent, pocs ho poden o ho volen entendre, d'aquells projectes, que s'aconsegueixi o no, tal i fa, el camí haurà valgut la pena, de vegades no cal complir el somnis, només en poder somiar despert, ja val la pena.

Comentaris