Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

20/12/12 Més enllà de les 24 hores d'atletisme. Irene Mora

Unes hores després de les 24 hores d'atletisme, al arribar a casa, entre petites estones de mal dormir, el cos està molt activitat,  la musculatura fa molt mal, tenia posada la Marató de TV3, vaig veure l'Irene Mora, una nena de 12 anys.
Les llàgrimes em van sortir, no per llàstima, sinó per emoció, quina manera de pensar, quina força, quin valor, quina manera de mirar la vida, quin esperit de superació, m'ha impressionat, sento profunda admiració per ella, em sento content per haver aportat la meva petita gota d'aigua, en l'immens oceà que hauria de ser la solidaritat.
Només volia compartir amb vosaltres, una emoció, de vegades darrera les grans causes, dels bons propòsits, dels grans titulars, oblidem que hi ha persones, per sobre de tot, l'Irene ens dona un exemple a seguir. Moltes gràcies Irene.
Entrades relacionades:
18/12/10 24 hores d'atletisme. Crònica
29/12/10 24 hores d'atletisme. Fotos, videos i reportatges

Comentaris