Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

30/01/11 24 hores a muntanya. Més cròniques

Gràcies a la bona tasca del Centre Excursionista Olot, ja podem saber, la quantitat exacta de participants que van fer cada tram:
1ª Etapa Olot - Sant Feliu de Pallerols  239
2ª Etapa fins a Les Planes d'Hostoles 198
3ª Etapa fins a Sant Esteve de Llémena  133
4ª Etapa fins Mieres 64
5ª Etapa fins a Olot  69
Un total de 28, varem completar les 5 etapes.
Durant la setmana que ha passat, m'he dedicat a buscar informació relacionada a la caminada, mitjançant internet,  he trobat, escrits en blocs personals, sempre és molt interessant veure el mateix aconteixement, a traves de diferents mirades:
- Pere Peter Pan
- 4 Potes
- Activitats de muntanya
El el vídeo que hi ha continuació, d'Olot Televisió, podeu veure un petit reportatge, que va des de el minut 9:20 fins el 12:50, en que entrevisten a diferents participants, es enriquidor el seu punt de vista.
Em sento colpit, de la poca transcendència mediàtica,  que té una prova tant maca i amb tanta historia com aquesta. Es nota que el que ven en aquest país, és la pilota, lo demés, no deixa de ser d'uns pocs, sinó es pot mirar des de el sofà i comentar amb la cervesa a la mà, no interessa massa. Sort que tinc un tracte amb els futbolistes de primera divisió, ells no em segueixen i jo no els miro.
Deixar, clar, que la meva critica, és al circ i a les tonteries que s'organitzen al voltant del futbol, no a qui el pràctica, com a esportistes, mereixen el màxim respecte.

Entrades relacionades:  
Proposta pel 22 i 23/01/11 24 hores a muntanya
21/01/11 24 hores a muntanya. Pròleg
22/01/11 24 hores a muntanya. Crònica

Comentaris