Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

21/05/11 Triatló de Sant Feliu de Guíxols

Estic content d'haver pogut col·laborar en un gran esport com és el triatló, he pogut posar el meu granet de sorra a la celebració del triatló de Sant Feliu de Guíxols.
El Club Aquàtic Xaloc, organitzador de la prova, aconsegueix involucrar a moltes persones per aconseguir que aquest dia sigui possible, gent de dins i de fora del club, per fer que tot rutlli, jo només hi he estat el dia de la prova, muntant, durant i el posterior desmuntat, hi ha integrants del club que porten dies, més ben dit, setmanes, de preparatius, de reunions, de maldecaps, no seria just, no fer un gran esment a ells i donar-los les gràcies per la seva tasca.
El triatló no és un esport de masses, però aquest dissabte a Sant Feliu, s'ha viscut ambient de gran esdeveniment, uns que venien a competir, altres que venien a animar, amics que tot i fer altres esports, no dubten a afegir-se a la festa.
Dintre els atletes, vist des de fora, es podia veure, els que habitualment fan triatlons, els que venien a guanyar el seu crono, els que ho provaven per primera vegada, els que marxaven amb la lliçó apresa, els que fan del triatló el seu estil de vida.
Espero haver estat a l'alçada que és mereixen, tots i cadascun, dels 450 participants, per la meva banda, puc dir que he aprés una mica més d'aquest esport que tant m'agrada i m'he divertit molt fent-ho.

Entrades relacionades:
23/05/11 Fotos del Triatló de Sant Feliu de Guíxols
25/05/11 Triatló de Sant Feliu de Guíxols. Reportatge de TV Costa Brava

Comentaris