Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

27/08/11 Travessia de L'Escala

El CNCargol, s'ha superat, no només pel número de participants, més de 400, una organització acurada en tots els detalls, amb un recorregut per gaudir de Riells fins a la platja de les barques i un munt d'amics amb qui compartir-ho.
La mar estava bastant plana, grata sorpresa, després de lo moguda que va estar l'any passat, pujada a la barca, arriba la part que em fa més mandra, tirar-me des de coberta, no és el meu fort, m'espero per ser dels últims i així fer-ho sense pressió, respiro fons i salt cap a l'aigua, no si ha estat divertit i tot.
Comença la travessia, 2.200 metres per endavant, típics cops, fins que s'estira una mica i agafo la meva posició, dintre les meves possibilitats, tinguen en compte que no duc neoprè, decideixo donar-ho tot, competir, contra mi, més igual els altres, la posició i el temps, per veure com em surt, porto dies de tirades llargues, vull dur un ritme alt, a veure com respon el cos.
Ho faig i la cosa va meravellosament bé, bones sensacions, girem l'illa del cargol, falten només 250 metres arribar, gas a fons, esprinto com si m'hi vingués la victòria, la victòria sobre mi mateix.
Acabo cansat, com que el meu és la llarga distància i hi ha la possibilitat, que caram, vaig a fer la travessia curta de 600 metres, surto el darrer, estic fora de competició i no pretenc molestar a ningú, em noto buit, bon senyal, ho he donat tot, la disfruto com si fos una volta d'honor.
Ens veiem a la propera edició! 
 
Entrada relacionada:
01/09/11 Travessia  de L'Escala. Reportatge i vídeo

Comentaris