Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

23/10/11 Travessia Cap Norfeu

Que gran  és la mar, no ens ha deixat fer el recorregut de la travessia de Cap Norfeu, s'ha hagut de fer un itinerari alternatiu d'uns 2.000 metres, dins la badia de cala Montjoi.
L'organització ha pres la decisió més encertada i també la més difícil, dir que no a l'il·lusió de més de 140 persones,   el que no és podia fer era comprometre la seguretat de cap nedador, hi ha qui pensa que hagués pogut nedar el trajecte original, segur que si, però només que algú, hagués tingut qualsevol tipus de problema, l'evacuació hagués estat molt i molt complicada, pujar a una embarcació amb mar creuat, no és gens fàcil,  a més sense via de sortida natural, és a dir, sense costa a tocar, feien de tot plegat una temeritat, una cosa he après, en aquests anys de fer llarga distància i de posar el meu cos al limit, és a distingir l'extremadement línia fina que hi ha entre la diversió i la temeritat, així com a ser prou humil per reconèixer les  limitacions i saber que el més expert, pot tenir un mal dia i ser ell, el que hagi de ser rescatat.  He nedat i navegat en caiac, inclús en condicions més adverses, per això sé del que parlo. 
Aquesta vegada no he nedat, ni el tram alternatiu,  durant el trajecte amb una embarcació cap a ajudar a muntar la sortida, se m'ha mullat la roba posada i la de recanvi, he agafat fred, estic molt content de no haver nedat, tot i que en tenia unes ganes boges, em feia especial il·lusió aquesta travessia i la mal anomenada "mala mar" era un al·licient més, estic content, perquè he pres la decisió encertada, la febre que ha aparegut unes hores després, la sensació que m'hagi passat un autobús per sobre i els conseqüents efectes, així m'ho demostren.
La part més divertida: he pogut veure les sortides de les diferents onades i l'arribada de tots els nedadors i compartir la jornada amics, nedadors, caiaquistes, voluntaris i organitzadors.

Entrada relacionada:

Comentaris