Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

14/12/11 24 hores atletisme. Ment a punt

Quan l'esgotament digui que pari, em faré el sord.
Quan no pugui córrer més, caminaré amb ganes.
Quan el dolor muscular parli a crits, l'obsequiaré amb la meva indiferència.
Quan els companys m'avancin o els atrapi, els animaré.
Quan de nit, el seny vagi a dormir, la rauxa em farà seguir en moviment.
Quan em quedi sol amb mi mateix, em faré companyia.
Quan m'avorreixi de fer voltes a la pista, amb l'imaginació volaré sobre mars i muntanyes.
Quan la son, em tanqui els ulls, la lluna me'ls obrirà.
Quan les llàgrimes de patiment vulguin caure, les canviaré per un somriure.
Quan pensi en abandonar, recordaré que deixar-ho no és una opció.
Quan em vulgui assentar per descansar, sabré que ja descansaré quan acabin les 24 hores.
Quan em perdi en els meus pensaments, trobaré el camí.
Quan la humitat em cali el cos, tindré el caliu dels que m'estimo.
Quan em faci mal tot, recordaré que estic viu.
Quan creüi la línia d'arribada, començarà un nou repte.
Quan surtin els dubtes, tinc la resposta: endavant, sempre endavant!!!

Entrades relacionades:
Proper repte: 17/12/11 24 hores atletisme
16/12/11 24 hores atletisme. Compte enrere
17 i 18/12/11 24 hores atletisme. Crònica
27/12/11 24 hores atletisme. Recull de fotos i vídeo

Comentaris