Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

24/12/11 I Travessia dels Nassos

Quina millor manera de començar les festes nadalenques, que des del mar, així ho hem fet, uns quants components del Club Aquàtic Xaloc, amb el suport de dues embarcacions.
El recorregut inicial era una mica diferent, degut l'onatge que anava a l'alça, amb molt bon criteri, s'ha decidit canviar-lo, anar fins a Les Balelles i tornar al punt de sortida, la platja de Sant Pol.
Tots amb el neoprè posat, menys jo, amb el mono de triatló,  no és que abrigui gaire, però protegeix una mica, per si hi ha alguna medusa despistada,  mil i un dubtes, sento el temor del possible fracàs, això és el que li dóna sentit, m'encanta que els reptes siguin difícils, cada dia pujar una mica el llistó o abaixar el termòstat.
Arriba l'hora d'anar cap a l'aigua, cada dia més, m'adono que l'important és l'actitud al entrar-hi, calma, i a fruir del mar.
Noto els 15,8ºC de l'aigua, com inunda el cos, estic tranquil, en menys de 5 minuts estaré adaptat, nedo, gaudeixo les braçades, amb els amics, la cosa està mogudeta, tinc la sort de nedar sovint al mar i hi estic més o menys acostumat. 
Sense el neoprè, al estar una mica més enfonsat, he de girar més el cos, per agafar aire, sense empassar aigua salada.
Han estat 2.500 metres nedant a pell, en un 24 de desembre, fa un any hagués pensat que era possible amb neoprè, fa dos anys, hagués pensat que ni neoprè, ni fart de vi, fa tres anys, ni a l'estiu, hagués fet aquesta distància, amb ganes i constància es va fent camí, tot és possible si realment ho volem i lluitem per aconseguir-ho. Com a bon repte, a la línia d'arribada, ha començat el següent.
Recorregut

Comentaris