Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

Proper repte: 17/12/11 24 hores atletisme

No em falla la memòria, ni he oblidat el molt que em va costar, recordo perfectament  la sensació de ser un hàmster, donant voltes i més voltes a una pista d'atletisme, +/- 445 metres, el patiment extrem que vaig viure i la victòria que va suposar aconseguir-ho.
Precisament això és el que em motiva, la dificultat, la part més mental del repte, és molt, molt, molt dur, 24 hores donant voltes allà mateix, per molt que es canviï de sentit cada 3 hores.
No crec que pugui millorar el resultat de l'any passat, els 154,521 km, ni falta que fa, el repte és mantenir-me en moviment les 24 hores, hi ha la possibilitat de parar a dormir, no ho penso fer,  només les parades justes i necessàries, menjar, estiraments i demés.
Tot i que és una prova oberta a tothom, no està a l'abast de qualsevol, mirant la classificació de l'any passat érem 48 i en aquesta edició som 100, uns quants noms el conec, ultrafondistes vinguts d'arreu, serà un luxe compartir quilòmetres amb tots.
Només de pensar-hi, de  començar a tenir en compte tot el material, a entrenar els dies previs, preparar l'estratègia i definir els petits detalls, sento l'emoció de les grans ocasions, els nervis a flor de pell, la mirada fixada l'objectiu, la tremolor que em recorre el cos.

Entrades de l'edició 2010:

Comentaris