Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

16/07/10 CBXR'11 vs IRONCAT'11

El calendari pel proper 2011, ja es va configurant, poc a poc, però surten dilemes, fa dies que se la data per l'Ironcat, el 14 de maig, ara acabo de saber les dades de la CBXR'11, són 13, 14 i 15 de maig, com que encara no he après a estar en dos llocs al mateix temps, s'ha de triar, a l'Ironcat li tinc moltes ganes perquè no el vaig aconseguir, la CBXR, te quelcom de màgic, va ser la meva iniciació al ultrafons, que em te enamorat, per mi l'esport no es una qüestió de "revenja", sinó una qüestió de diversió.
La decisió, no ha costat ni 10 segons, n'han sobrat 9 i mig, evidentment la CBXR, que es una cursa única, de proves de triatló de llarga distància, n'hi ha uns quants, més aprop o més lluny, tinc molt clar que el 2011, vull fer un triatló distància IronMan, però tampoc es cap obsessió; per dates, perquè es fa a casa nostra, la que te molts números de caura es l'Extreme Man de Salou, tot i que no es segur, ja que encara estic pendent de les dates del mega repte 2011, que encara no te data definida i podria coincidir amb aquest triatló.
M'agradaria poder fer-ho tot, però de vegades, s'ajunten les proves que vols fer, el mateix cap de setmana, res es perfecte.
El calendari de competicions, ja es va perfilant, ara falta quadrar-lo amb els entrenos de cada dia i els específics.


Entrades relacionades:

Comentaris

  1. Has pres llavors la mateixa decissió que jo.
    CBXR wins Ironcat.
    Xtrem Man Salou!!

    ResponElimina
  2. La decissió es la mateixa, però la realitat fa que no pugui fer ni l'un, ni l'altre, que hi farem!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per comentar!